Har du brug for hjælp?

Så sig til! Vi er her for at hjælpe dig.

Vi har samlet de mest stillede spørgsmål nedenfor. Hvis du ikke kan finde svar, så tag endelig fat i os.

Find svar på dit spørgsmål

Kom godt i gang

Hvordan finder jeg rundt i Yoga i hverdagen?
Vi vil gerne hjælpe dig godt i gang med vores online univers Yoga i hverdagen, og derfor har vi lavet en lille videoguide, hvor vi viser dig rundt i vores online univers. Vi håber, at det vil gøre det nemt for dig at finde lige præcis den video, du har brug for lige nu. Du finder videoen lige her

Hvordan passer jeg godt på mig selv?

Vi vil gerne hjælpe dig med at passe godt på dig selv, og da vi ikke er fysisk til stede til at guide dig, bliver det endnu mere vigtigt, at du mærker efter og passer på dig selv. Derfor har Anette lavet en lille video, hvor hun fortæller, hvad der er vigtigt at have sig for øje, når du dyrker yoga - og specielt, når du dyrker yoga derhjemme. Du finder videoen lige her

Casting til TV

Jeg kan ikke se casting-symbolet på videoerne.

Android: I nederste højre hjørne af videoen finder du 3 prikker, som du skal trykke på. Her finder du casting-symbolet.

iPhone/iPad: Når du lægger telefonen ned, vil du i nederste højre hjørne af videoen finde Airplay-symbolet.

Hvorfor kan jeg ikke caste til mit TV?

Vi er glade for, at vi endelig har mulighed for at tilbyde casting til TV. Desværre er der dog nogle begrænsninger. Se nedenfor.

  • Du kan ikke caste fra din iPhone/iPad (iOS enhed) til en Chromecast grundet begrænsninger fra Apple. Dog kan Airplay bruges i stedet.

  • Du kan caste fra webbrowseren og Google Chrome på en Android-telefon. Det er også muligt at caste fra andre webbrowsere, men det kan ikke garanteres.

  • Du kan kun caste til Chromecast-enheder eller Android tv-bokse som fx Xiaomi Mi TV.

  • Du kan ikke caste til andre Smart TV, da de bygger på en anden teknologi end Chromecast, og de er derfor ikke understøttet.

Se mere i disse vejledninger

Chromecast
Airplay

Abonnement og betaling

Hvor lang er bindingsperioden?

  • Månedligt abonnement: Ingen binding.

  • Kvartalsvist abonnement: Bindingsperiode: 3 måneder.

  • Årligt abonnement: Bindingsperiode: 12 måneder.

 

For alle tre abonnementstyper gælder det, at abonnementet automatisk bliver fornyet, indtil du opsiger det. Du kan opsige aftalen uden varsel, når du vil, inden kommende betalingsperiode. Abonnementet løber derefter frem til den dag, hvor det planmæssigt skulle fornys, hvorefter det lukkes.

 

Abonnementet kan sagtens opsiges med udløbet af en evt. gratis prøveperiode. Du skal blot opsige abonnementet, inden den gratis prøveperiode udløber.

 

 

Hvordan skifter jeg betalingskort?

Du kan skifte dit kort ved at logge ind her på siden og derefter klikke på Din konto i øverste højre hjørne. Vælg Betalingsinfo og tryk herefter på knappen Brug et andet kort under Betalingsmetode. Herefter kan du skifte dit betalingskort.



Hvordan skifter jeg abonnement?
Du kan skifte dit abonnement ved at logge ind her på siden og derefter klikke på Din konto øverst i højre hjørne her på siden. Vælg Betalingsinfo, og scroll ned til Abonnement. tryk herefter på knappen Ændring af abonnement. Herefter kan du vælge, hvilket abonnement du vil skifte til.

Hvad er inkluderet i mit abonnement?

Når du har et abonnement på yoga i hverdagen med yoga matha får du:

  • Adgang til alle vores videoer

  • Videoer på 15-60+ minutter

  • En ny video hver uge

  • Forskellige stilarter herunder hatha yoga og yin yoga.

  • Yogaforløb

  • Mulighed for hjælp i vores lukkede Facebook-gruppe

Hvordan opsiger jeg mit abonnement

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Du opsiger dit abonnement logge ind her på siden og derefter klikke på Din konto i øverste højre hjørne. Vælg Betalingsinfo og scroll ned til Abonnement. tryk herefter på linket Afmeld abonnement under abonnementerne. Dit abonnement er hermed opsagt.


Hvor lang er bindingsperioden, når jeg opsiger?

  • Månedligt abonnement: Ingen binding.

  • Kvartalsvist abonnement: Bindingsperiode: 3 måneder.

  • Årligt abonnement: Bindingsperiode: 12 måneder.

 

For alle tre abonnementstyper gælder det, at abonnementet automatisk bliver fornyet, indtil du opsiger det. Du kan opsige aftalen uden varsel, når du vil, inden kommende betalingsperiode. Abonnementet løber derefter frem til den dag, hvor det planmæssigt skulle fornys, hvorefter det lukkes.

 

Abonnementet kan sagtens opsiges med udløbet af en evt. gratis prøveperiode. Du skal blot opsige abonnementet, inden den gratis prøveperiode udløber.

Yoga og øvelser

Jeg er ny til yoga, hvad skal jeg være opmærksom på?

Anette har lavet en lille video til dig, hvor hun fortæller lidt om, hvad du skal være opmærksom på, når du dyrker yoga for at godt på dig selv. Du kan se videoen lige her


Jeg er ny til yoga, hvor starter jeg?

De fleste af vores videoer er for alle, og det kræver ikke særlige forudsætninger at være med.

Et godt sted at starte kan dog være forløbet Back to basics, hvor Anette viser dig nogle af de grundlæggende øvelser i yogaen og teknikken i dem. I dette forløb arbejder du i dybden med stillingerne, så du får dem godt ind under huden.


Jeg har skavanker, hvor starter jeg?

Vi vil selvfølgelig anbefale dig at få en snak med din læge eller en anden fagperson om, hvad du kan og må gøre, og hvor du skal passe på.

Når du har styr på det, så kan du søge i vores videoer og finde det, der passer til dig, og som du kan være med på. Du kan starte med at kigge under kategorien Yoga til en krop, der driller.

Du er selvfølgelig også meget velkommen til at kontakte os, så kan vi sammen finde ud af, hvad der vil være den rette vej for dig at gå.

Problemer med at loade eller se indhold på yogaihverdagen.dk?

Jeg kan ikke få lov at tilmelde mig eller at logge ind.
Hvis du oplever, at du rammer en blank side - enten, når du vil tilmelde dig eller logge ind - så er det, fordi du kun har tilladt nødvendige cookies.

Som det er lige nu, skal du som minimum have tilladt nødvendige, præference- og statistik-cookies, for at du kan tilmelde dig, logge ind og se videoerne i vores online univers. Vi arbejder på at løse denne udfordring.

Hvordan skifter jeg mine cookieindstillinger?
Du kan ændre dine cookieindstillinger ved at gå til siden Cookiepolitik. Lige over Cookiedeklarationen (tabellen på siden) kan du ændre dit samtykke. Tryk på Ændring af dit samtykke, og vælg herefter, hvilke cookies du vil tillade.

Tekniske problemer

Billede/lyd er dårlig på videoerne
Det sker jo, at vi render ind, at billede og eller lyd på videoer kan være hakke. Eller måske kan du ikke loade videoen.

Her kan du prøve følgende for at løse problemet:

  • Genstart din computer, tablet eller telefon.

  • Tjek din interneforbindelse. Er der net, og hvad er hastigheden?

  • Sæt opløsningen på videoen ned. Det gør du ved at finde tandhjulet i nederste højre hjørne af videoen og sætte den til Auto eller en anden lavere kvalitet.

  • Prøv en anden browser.

  • Slet din cache.

  • Hvis der ikke er noget af ovenstående, der virker, så tag endelig fat i os på yoga@yogamatha.dk, så skal vi gøre, hvad vi kan for at hjælpe dig.



Jeg kan ikke se videoerne på fjernsynet
Her er et par ting, som du kan forsøge, hvis du ikke kan afspille videoerne på dit fjernsyn.

  • Sluk og tænd fjernsynet.

  • Tjek, at din Chromecast, Apple TV eller andet er tændt, og at den har forbindelse til internettet.

  • Tjek, at din telefon eller tablet har forbindelse til internettet.

  • Genstart telefonen eller din tablet, hvis problemet fortsætter.

  • Hvis der ikke er noget af ovenstående, der virker, så tag endelig fat i os på yoga@yogamatha.dk, så skal vi gøre, hvad vi kan for at hjælpe dig.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Så giv os et kald på tlf. 3021 9686, eller skriv på yoga@yogamatha.dk.

Vi glæder os til at hjælpe dig!

Namasté
Anette og Claes